sábado, 22 de diciembre de 2012

Bon Nadal. Feliz Navidad.


Rebeu la meva més cordial felicitació nadalenca i us prego que recordeu  (porteu al cor amb amor) que a part de  Maria i Josep, sols el bou i la mula van acollir al seu Creador:

 

“Un bou coneix el seu propietari, i un ase, l’estable del seu amo, però a mi, Israel no em coneix, el meu poble m’ignora.” (Isaïes 1,3).

 

Us animo a no deixar que aquesta història es repeteixi avui; el menyspreu al Crist aturat, desnonat i famolenc que estan fent tornar a Crist avui a la cova i a dependre de la solidaritat dels pastors.

 

Us animo a treballar per a que la nostra vida sigui expressió d’una més gran acollida de la Paraula us ho desitja

                                                                                                         

Gregori Manso.
 
 
 
 
 
Recibid mi más cordial felicitación de Navidad y os ruego que recordéis  (traigáis a vuestro corazón  con amor) que, aparte de  Maria y Jose, solo el buey y la mula acogieron al Creador:
 
“El buey conoce a su amo, y el asno el pesebre de su dueño; Israel no me conoce, mi pueblo no me comprende”. (Isaías 1,3).
 
Os animo a no permitir que esta historia se repita hoy; el desprecio a Cristo parado, desahuciado y hambriento que están obligando a volver a Cristo al pesebre y a depender de la solidaridad de los pastores.
 
Os animo a trabajar para que nuestra vida sea expresión de una mayor acogida de la Palabra hecha hombre, os lo  desea
                                                                                                         
Gregori Manso.
 
 

No hay comentarios: